استفاده بهتر از سایت لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:


 امکانات مشترک در کلیه فرم ها:

  1. با ورود به هر فرم اگر تاکنون اطلاعاتی وارد نکرده باشید به صورت پیش فرض فرم خالی نمایش داده می شود.
  2.  آخرین فاکتورها جهت تایید نهایی یا ویرایش، در صفحه صدور فاکتور (اعم از نصب، تعمیر و نقدی) قابل مشاهده است که با کلیک بر روی شماره فاکتور، فاکتور مورد نظر باز می شود.
  3. در صورتیکه که فرم در حالت ثبت اولیه باشد با زدن کلید ویرایش قادر به تصحیح اطلاعات می باشید.
  4. برای افزدون فاکتور جدید از گوشه بالای سمت چپ صفحه می توان فاکتور جدید صادر کرد.
  5. اگر لازم باشد که کد وارد کنید در کنار هر فیلد کلید ... قرار داده شده که با زدن آن فرم اطلاعاتی مربوطه باز میشود و کافی است که کد مورد نظر را انتخاب نمایید.
  6. بعد از تایید شدن فرم و نظرسنجی از مشتری مبلغ اجرت به حساب بستانکاری شما منظور خواهد شد.
  7. لازم به ذکر است که اصل فاکتورهای تعمیراتی صادر شده باید به همراه داغی برای شرکت ارسال شود.
  8. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهادی میتوانید نظرات خود را با استفاده از فرم مربوطه در اختیار مدیریت قرار دهید.
  9. در صورت عدم نمایش منو مرورگر خود را به نسخه بالاتر ارتقا یا از مرورگرهای دیگر استفاده کنید.
  10. جهت امنیت بیشتر، کلمه عبور پیش فرض را تغییر دهید.
  11. پس از اتمام کار لطفا با زدن دکمه خروج از سیستم خارج شوید.
  12. در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال میتوانید در ساعات اداری با دفتر مرکزی خدمات صنام الکترونیک تماس حاصل فرمایید.

  صدور فاکتور نصب:

  1. از منوی صدور فاکتور گزینه فاکتور نصب را انتخاب نمایید.
  2. بعد از صدور فاکتور تا زمانیکه فاکتوربصورت ثبت اولیه باشد آنرا میتوانید ویرایش نمایید

 صدرو فاکتور تعمیرات(درخواست قطعه گارانتی):

  1. از منوی صدور فاکتور گزینه صدور فاکتور تعمیرات را انتخاب کنید.
  2. کلیه اطلاعات مربوطه را وارد و در صورت نیاز کلید افزودن قطعه را بزنید. بعد از ثبت اطلاعات کلید افزودن قطعه آشکار میشود.
  3. با فشردن کلید افزودن قطعه، یک سطر به فاکتور افزوده میشود. با زدن کلید ویرایش کد قطعه مورد نظر و تعداد درخواستی را وارد کنید.
  4. کلیه فاکتورهای صادره قابل مشاهده است و میتوانید با انتخاب هر کدام اطلاعات فاکتور را مشاهده و درصورت نیاز ویرایش نمایید.
  5. کلیه فاکتورهای صادره قبلی  در زیر فرم نمایش داده میشود میتوانید با انتخاب هر کدام اطلاعات فاکتور را مشاهده و درصورت نیاز ویرایش نمایید.
  6. بعد از انجام تعمیر و تحویل دستگاه به مشتری، با زدن کلید تعمیر شد فاکتور را ثبت نهایی فرمایید.

 درخواست نقدی قطعه:

  1. از منوی  صدور فاکتور  گزینه درخواست نقدی قطعه را انتخاب کنید.
  2. کد قطعه مورد نظر را با زدن کلید ... جستجو و انتخاب نمایید.
  3. تعداد مورد درخواست را وارد کنید و در صورت داشتن توضحیات آنرا نیز وارد کنید.
  4. ببعد از تایید کارشناسان، قطعات درخواست شده برای شما ارسال خواهد شد.

با تشکر از حسن نظر شما. ما را ارایه خدمات بهتر یاری کنید.